Hallo Strommers,
Ik heb nu een 2tal maand mijn L6 en ik denk dat er een verschil zit in de TC bediening tov mijn L5.
Volgens mij kon je de L5 enkel veranderen bij stilstand of rijdend maar met de koppeling ingeknepen.
Op de L6 kan je dit rijdend, in alle versnellingen zonder de koppeling te gebruiken.. Enige voorwaarde is dat je 'geen' gas geeft.
Maakt op zich niets uit maar ik blijf me afvragen of het juist is..Kunnen er mss L4 en L5 rijders even proberen? Dan kan ik eindelijk slapen
Cheers!
Verschil TC bediening L5 en L6 (1000)
- Bart Bever
- Berichten: 42
- Lid geworden op: vr 19-06-2020, 22:57
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 1000 (2016)
- Sparkle Black Peter
- Forum-moderator - DL1000 berijder
- Berichten: 5072
- Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
- Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
- Woonplaats: Bij Tilburg
Re: Verschil TC bediening L5 en L6 (1000)
Er zit geen verschil bij de L4, L5 en L6 in setting de TC. Alleen met het gas volledig dicht kan je de TC veranderen. Is de gas niet helemaal dicht dan zal de gekozen stand, gaan knipperen.
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
- Bart Bever
- Berichten: 42
- Lid geworden op: vr 19-06-2020, 22:57
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 1000 (2016)
Re: Verschil TC bediening L5 en L6 (1000)
Bedankt om even te verduidelijken...
Ik was echt in de overtuiging dat ik op mijn L5 enkel met de koppeling geknepen kon instellen.
Ik kan terug slapen nu!
Ik was echt in de overtuiging dat ik op mijn L5 enkel met de koppeling geknepen kon instellen.
Ik kan terug slapen nu!
-
- Berichten: 172
- Lid geworden op: vr 01-06-2018, 00:21
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650XT
Re: Verschil TC bediening L5 en L6 (1000)
Meestal laat je dan ook het gas los, dus niet raar dat je dat idee had.Ik was echt in de overtuiging dat ik op mijn L5 enkel met de koppeling geknepen kon instellen.